۹ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۵۲

معاون اقتصادی استاندار خوزستان:

سامانه مدیریت نیروی کار مانع طرح های اشتغالزایی نیست

سامانه مدیریت نیروی کار مانع طرح های اشتغالزایی نیست

اهواز - معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: سامانه یکپارچه سازی و مدیریت اطلاعات نیروی کار و فرصت های شغلی، مانعی برای اشتغالزایی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر اهواز، علی بحرینی مقدم شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اشتغال اظهار کرد: در واقع سامانه یکپارچه سازی و مدیریت اطلاعات نیروی کار و فرصت های شغلی یک ابزار مدیریتی در دست مدیران استان است که بتوانند از فرصت های شغلی استفاده کنند.

وی افزود: در این جلسه گزارش وضعیت طرح های ارسال شده از سوی اداره کار و تعاون به بانک ها مورد بررسی قرار می گیرند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: متأسفانه هیچ کدام از طرح ها به بانک ها معرفی نشده اند؛ ظرف مدت ۱۰ روز آینده تمامی پرونده ها به بانک ها ارائه می شوند و چنانچه مشکلاتی وجود داشت باید صراحتا از سوی بانک ها اعلام شود.

بحرینی مقدم تاکید کرد: هیچ مانعی در بانک ها برای پرداخت اعتبارات نداریم؛ این اعتباراتی که باید جذب شوند ۳۲ میلیارد تومان هستند که ۶ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ایجاد می کرد.

وی ادامه داد: از این فرصت پیش آمده برای استان باید استفاده کرد و این اعتبارات را به نفع افرادی که باید تسهیلات دریافت کنند، جذب کرد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان همچنین اظهار کرد: در زمینه سهم استان همیشه با طمع و حساسیت به دنبال افزایش سهم هستیم ولی عملا در اجرا نیز سهم تعیین شده از سوی مسئولان ملی را نیز با تلاش بسیار گاها جذب نمی کنیم.

کد خبر 4045893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha